.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متوسط حقوق فرهنگیان چقدر است؟
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه‌های آموزش و پرورش برای افزایش حقوق و مزایای فرهنگیان اظهار کرد: تا زمانی که ساختار نیروی انسانی خود را اصلاح نکنیم، براساس مقررات موجود امکان افزایش حقوق نداریم.

 شمال نیوز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه‌های آموزش و پرورش برای افزایش حقوق و مزایای فرهنگیان اظهار کرد: تا زمانی که ساختار نیروی انسانی خود را اصلاح نکنیم، براساس مقررات موجود امکان افزایش حقوق نداریم.

سیدمحمد بطحائی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: قانون ظرفیت‌هایی را برای افزایش حقوق معین کرده است اما در قانون آمده است که این افزایش باید از محل اصلاح ساختار انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابراین زمانی موفق به این کار می‌شویم که ساختارها را اصلاح کرده باشیم.

بطحائی با اشاره به اینکه باید شرایط موجود را هم در نظر گرفت گفت: نمی‌توانیم برای نیرویی که شش تا هشت ساعت سرکلاس می‌رود و مابقی را در دفتر مدرسه است، افزایش حقوقی داشته باشیم. از سوی دیگر کسی که نهایت همکاری را با سیاست‌های دولت دارد، تمام ساعت‌های موظفی‌اش پر شده و در منطقه‌ای که نیاز داریم می‌رود و کار می‌کند هم باید انگیزش‌های لازم را ایجاد کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق فرهنگیان به طور میانگین یک میلیون و 500 هزار تومان است، گفت: این مبلغ بسیار اندک است. معلم باید بدون دغدغه به کار اصلی‌اش بپردازد. البته اکنون براساس قانون هماهنگ خدمات کشوری خصوصا در آموزش و پرورش سایر پرداختی چون هزینه غذا، ایاب و ذهاب را نداریم و فقط حقوق است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 29 شهريور 1393
هر سال دریغ از پارسال/فکر میکردیم با روی کار آمدن دولت جدید وضع حقوقی ما فرهنگیان بهتر میشه اما زهی خیال باطل
نا شناس 28 شهريور 1393
بیایید یه کم از حقوق کارگر ها بگیرید به اینا بدید... ما نمیخواهیم... متوسط ما 600 هزار تومان است. کی میخواد بخوره؟ جان من تعارف نکنید! اون ایاب و ذهاب و شش ماه تعطیلی در سال و اینا رو هم که مادر زادی نداریم... همه مسئولین هم که به فکر ما هستند.. استخدام هم که هر جور کارفرما دلش بخواده.... گفتم تعارف نکنی.. جان داداش ناراحت میشم....
فیضی تیلکی 29 شهريور 1393
ساختار را کی باید عوض کند؟ شما برای خودتان و دور وری هات هر کی رو توانستند استخدام می کنید . آیا همه معلما فقط 8 ساعت درس می دهند ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.39 seconds.